E-commerce dla czytelników Super Expressu

Murator to kolejna spółka mediowa, która wchodzi w handel internetowy, odpalając serwis z limitowanym czasowo asortymentem. Projekt nosi nazwę Supertanio.pl i swoją ofertę kieruje do czytelników "Super Ekspressu".

E-commerce dla czytelników Super Expressu

W ubiegłym roku dwie duże spółki mediowe uruchomiły własne serwisy e-commerce oferujące na sprzedaż jeden produkt dziennie w obniżonej cenie. Pierwsza z nich to Agora z KomuKomu.pl, druga to IDG z Kupuj.pl.

Do tego grona dołączył wydawca "Muratora", "Super Expresu" i "M jak Mama" - spółka Murator. Jej serwis Supertanio.pl w odróżnieniu od wymienionej wyżej konkurencji, zmienia ofertę co tydzień.

Strona nawiązuje graficznie (zarówno logotypem jak i kolorystyką) do gazety "Super Express" i swój asortyment kieruje właśnie do czytelników tego pisma.

Oferta Supertanio.pl ma być zawsze związana z sezonowym wydarzeniem, np. majowym weekendem czy grillowaniem, a jednorazowo w tygodniu oferowane są dwa produkty. W tym tygodniu na sprzedaż wystawiono (w związku ze zbliżającą się Pierwszą Komunią Świętą) aparat fotograficzny i ... Biblię Tysiąclecia.

E-commerce dla czytelników Super Expressu

Produkty sprzedawane w danym tygodniu w supertanio.pl są prezentowane i polecane w ukazującym się w soboty dodatku do "Super Expressu" - "Super Poradniku", w serwisie SE.pl oraz na łamach głównych wydań "Super Expressu", od wtorku do piątku. Uruchomienie nowego projektu wspiera promocja w telewizjach Polsat, TVN, w radiu ESKA i serwisach internetowych Murator S.A.

Osoby, które chcą dokonać zakupu produktu wybranego w supertanio.pl, mogą to zrobić za pośrednictwem strony www, sms'a lub telefonicznie poprzez infolinię.

Uruchamianie w swoich serwisach internetowych pierwszych działalności e-commerce, m.in. afiliacji z partnerami zewnętrznymi w zakresie sprzedaży produktów online, MURATOR S.A. rozpoczął pod koniec ubiegłego roku. W lutym 2010 roku otworzył pierwszy branżowy pasaż internetowy - zakupy.wymarzonyogrod.pl, będący platformą sprzedaży produktów ogrodowych, a następnie zakupy.muratordom.pl umożliwiający porównanie i zakup produktów z branży budowlano-wnętrzarskiej. W tym roku planuje wdrożenie kilku kolejnych, dużych projektów związanych z handlem w sieci.