Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Dział WOMM w K2

K2 WOMM to dedykowany dział w ramach agencji K2 Internet S.A. zajmujący się planowaniem i realizacją kampanii marketingu szeptanego (nie tylko w internecie).

Dział tworzyć będzie kilkuosobowy zespół, który poprowadzi Adam Szudra - WOMM Business Development Manager.

- "Word-of-Mouth Marketing to dużo więcej niż filmiki wirusowe na YouTube, monitorowanie forów dyskusyjnych czy zakładanie profilu marki na Facebook. W K2 wychodzimy z założenia, że marketing szeptany jest wszystkim tym co sprawia, że konsumenci rozmawiają i rekomendują sobie marki i produkty. Taki jest cel, natomiast drogę dojścia do niego projektujemy indywidualnie dla każdej marki" - mówi Adam Szudra.

K2 WOMM wkrótce rozpocznie realizację kampanii dla pierwszego klienta.