Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Dynamiczny wzrost rynku reklamy online w Europie

Wydatki na reklamę internetową w Europie wzrosną do 16 mld EUR w 2012, wynika z ostatniego raportu Forrester Research. W ubiegłym roku reklamodawcy na reklamy online przeznaczyli 7,5 mld EUR.

Badania przeprowadzono w 8 krajach: we Francji, Niemczech, Holandii, Włoszech, Szwecji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Polsce.

Jak zauważają analitycy Forrester Research, rozwój reklamy internetowej był do tej pory powolny w Europie. Według informacji z tegorocznych budżetów przebadanych firm, ponad połowa z nich przeznaczy w tym roku znacznie więcej na reklamy w internecie niż w zeszłym roku.

Reklamy w wyszukiwarkach, poczta email oraz tzw. display ads będą w 2012 r. stanowić 18% całego europejskiego budżetu przeznaczonego na reklamy, szacuje Forrester Research.

Z kolei według danych innej firmy badawczej- eMarketera z grudnia 2006 r. najwięcej w Europie na reklamę online przeznacza Wielka Brytania, Francja i Hiszpania. Przewidywane wydatki na reklamę w internecie w 2007 r. wyniosą w Europie 7,5 mld EUR.

Źródło: eMarketer