Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Dwanaście minut z Google

Według Hitwise, firmy badawczej z Australii, z największych wyszukiwarek korzysta o 7% więcej internautów niż przed rokiem. Hitwise zbadała także średni czas, jaki użytkownicy spędzają na wyszukiwaniu.

Giganci jak Google, Yahoo! Search, MSN Search, czy Ask.com są coraz częściej w użyciu. W tym roku, w ciągu tygodnia, w jakim prowadzono badania, jeden na 14 internautów korzystał z jednej z popularnych wyszukiwarek.

Średni czas spędzany na wyszukiwaniu różni się w zależności od wyszukiwarki. Dla Google jest to 12 minut 31 sekund, dla Yahoo! czas ten wynosi 11 minut 24 sekundy, ale już dla MSN Search było to 7 minut i 8 sekund. Wyszukiwarki, które niedawno weszły na rynek są używane znacznie krócej. Na Snap.com internauci spędzają średnio 4 minuty i 57 sekund.

Badania przeprowadzono na 10 milionach amerykańskich internautów w ostatnim tygodniu października br.