Druga edycja targów Internet Poland 2012
-
- Konrad Budek,
- 06.07.2012, godz. 13:04
Organizatorem spotkania jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Na targach będzie można zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami z dziedziny marketingu internetowego.

Polecamy:
Czytaj też:
Wystawcy będą podzieleni na cztery kategorie. Największą grupę stanowili będą specjaliści od Brand Advertisingu i reklamy behawioralnej. Niewiele mniej stoisk zajętych będzie przez agencie Social Media i Mobile Marketingu. Na targach znajdzie się też miejsce dla wydawców i agencji badawczych. Obraz polskiego rynku reklamy internetowej nie byłby pełny bez agencji SEM i performance marketingu.
Wśród wystawców zapowiedzieli się między innymi Transferuj.pl i Tritech System Technology.
Odwiedzający będą mieli okazję zawrzeć nowe znajomości oraz zapoznać się z sytuacją na rynku internetowym.
Wieczorem, po pierwszym dniu targów, zostaną wręczone nagrody Mixx-Awards 2012 za najlepsze kampanie internetowe. Uroczysta gala odbędzie się w klubie Palladium.
Związek pracodawców branży internetowej zrzesza ponad 200 firm, miedzy innymi portale informacyjne, sieci reklamowe i domy mediowe.