Druga edycja targów Internet Poland 2012

Organizatorem spotkania jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Na targach będzie można zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami z dziedziny marketingu internetowego.

Targi odbędą się w centrum Expo XII w dniach 7-8 listopada. Wygłoszonych zostanie ponad 120 prelekcji dotyczących trendów w marketingu internetowym. Prezentacje będą obejmowały case study najciekawszych przypadków oraz demonstrację możliwości nowych narzędzi.

Wystawcy będą podzieleni na cztery kategorie. Największą grupę stanowili będą specjaliści od Brand Advertisingu i reklamy behawioralnej. Niewiele mniej stoisk zajętych będzie przez agencie Social Media i Mobile Marketingu. Na targach znajdzie się też miejsce dla wydawców i agencji badawczych. Obraz polskiego rynku reklamy internetowej nie byłby pełny bez agencji SEM i performance marketingu.

Wśród wystawców zapowiedzieli się między innymi Transferuj.pl i Tritech System Technology.

Odwiedzający będą mieli okazję zawrzeć nowe znajomości oraz zapoznać się z sytuacją na rynku internetowym.

Wieczorem, po pierwszym dniu targów, zostaną wręczone nagrody Mixx-Awards 2012 za najlepsze kampanie internetowe. Uroczysta gala odbędzie się w klubie Palladium.

Związek pracodawców branży internetowej zrzesza ponad 200 firm, miedzy innymi portale informacyjne, sieci reklamowe i domy mediowe.