Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

DoubleClick na plusie

Firma poinformowała, że w pierwszym kwartale br. udało jej się wypracować 1,4 mln USD zysku (przy 60,1 mln USD przychodów). Wydaje się więc, że po trudnym okresie DoubleClick wraca na prostą - w analogicznym okresie ubiegłego roku firma miała 6 mln USD straty.

Poprawienie wyników DoubleClicka możliwe było m.in. dzięki przeprowadzeniu planu restrukturyzacyjnego.

Dobre wyniki za Q1 optymistycznie nastroiły szefostwo firmy - równocześnie z ich ogłoszeniem poinformowano bowiem, że DoubleClick spodziewa się lepszych, niż wcześniej podawano, dochodów w całym roku 2003. Prognozę podniesiono z maks. 9 centów zysku na akcję do maks. 12 centów zysku. Nie zmieniono jednak prognozy dotyczącej wysokości przychodów: mają one wynieść 250 - 300 mln USD.

DoubleClick zapowiedział również wprowadzenie na rynek w trzecim kwartale br. nowych produktów reklamowych.