Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

DoubleClick: ceny emisji reklam ustabilizują się w 2005 r.

Firma DoubleClick wskazuje, że w tym roku ceny rozwiązań służących do zarządzania e-reklamą będą wciąż spadać. Sama emisja e-reklamy ustabilizuje się cenowo najpewniej w przyszłym roku.

DoubleClick zaznacza, że duża konkurencja na rynku zmusza firmę do zmiany polityki cenowej. Prawdopodobnie w przyszłym roku ceny będą już w miarę stabilne. Szczegółów jeszcze nie znamy.

Wiele zależy też od działań innych graczy - Quantive czy 24/7 Real Media.

Szef firmy DoubleClick podkreślił, że koszty technologii do emitowania reklam są coraz niższe.

Przypomnijmy, że w trzecim kwartale minionego roku DoubleClick uzyskał 81 mln USD przychodu ze sprzedaży rozwiązań do emisji e-reklamy. Jest to wzrost o 8% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.