Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Dochodowe e-Boże Narodzenie

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Nielsen NetRatings, 60% brytyjskich internautów w grudniu 2002 odwiedziło wirtualne sklepy.

Okres przedświąteczny to dla handlowców, coraz częściej także tych wirtualnych, prawdziwa żyła złota. Brytyjskie e-sklepy zanotowały w okresie przedświątecznym około 12,8 mln wizyt. Dla porównania, w tym samym okresie roku 2001, wizyt tych doliczono się 9,1 mln.

Według Nielsen NetRatings, największym na Wyspach wirtualnym detalistą był w 2002 r. Amazon. W samym tylko grudniu, jego strony odwiedziło 6,7 mln unikalnych użytkowników. Drugi pod względem popularności e-commerce, to eBay z 5 mln wizyt. Pozostałe serwisy, które pod względem popularności w grudniu 2002 r. zakwalifikowały się do pierwszej piątki to: Argos, Tesco oraz Kelkoo – wszystkie po około 2,5 mln wizyt.

Zgodnie ze statystykami, Wielka Brytania stanowi największy w Europie e-rynek detaliczny; 70% brytyjskich internautów dokonuje bowiem zakupów za pośrednictwem Sieci.