Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Docenione medium reklamowe. 4,6% budżetów na internet

Ku internetowi zwraca się coraz więcej reklamodawców. W tym roku z amerykańskich budżetów reklamowych internet przejmie 4,6% wydatków.

Merrill Lynch poprawił swoje prognozy na bieżący rok. W poprzednich mowa była o 4,2% udziale w całym rynku reklam. W 2003 roku na to medium reklamodawcy przeznaczyli 3,7% swoich budżetów, teraz ma to być 4,6%.

W dalszej perspektywie internet tylko zyska. Do 2009 roku jego udział ma wynieść 7,4% amerykańskich wydatków na reklamę.

Na płatne odnośniki zostanie przeznaczonych 39,8 tych sum. Do 2009 roku ich udział wzrośnie do 43,8% wydatków na internetową reklamę. Pierwotnie Merrill Lynch przewidywał nieco na wyrost, że płatne odnośniki już w bieżącym roku przejmą 43% budżetów, a w 2009 roku miały dominować - ich udział w rynku reklamy online miał wynieść 55,5%.

Zmianę w prognozach wzrostu dla tej formy reklamy Merrill Lynch tłumaczy sukcesem innych odmian internetowej promocji.

Więcej o prognozach dla internetowego świata.