Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Dobra passa sektora B2C w USA

Jak donosi eMarketer, w samym tylko październiku Amerykanie wydali 4,3 mld dolarów na zakupy dokonane za pomocą Internetu.

Zdaniem BizRate.com, wartość sprzedaży online wzrosła w USA w stosunku do roku ubiegłego o 39%. Jednocześnie liczba transakcji B2C zawieranych w Internecie wzrosła w stosunku do roku ubiegłego o 40%; w październiku br. ich liczna wyniosła 29,9 mln. Pomimo tego, średnia kwota jaką wydaje przeciętny internauta na zakupy w Sieci utrzymuje się na stałym poziomie 145 USD.

Prognozy na IV kwartał tego roku zakładają, że Amerykanie wydadzą na zakupy w sieci 16,82 mld USD, z czego aż 8 mld. w okresie od 25 listopada do 25 grudnia, a więc w okresie gorączki przedświątecznych zakupów.