Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Digital Avenue przejmuje Styl.fm

Notowana na rynku NewConnect spółka Digital Avenue dokonała akwizycji Styl.Media.

Styl.Media Sp. z o.o. jest wydawcą Styl.fm, skierowanego do kobiet serwisu o tematyce "styl życia". W zamian za 2 228 914 akcji, które zostaną wyemitowane w ramach kapitału docelowego Digital Avenue i objęte przez dotychczasowych udziałowców Styl.Media - Digital Avenue obejmie 100% udziałów Styl.Media Sp. z o.o.

Dziś za jedną akcję Digital Avenue płacono 0.63 zł.

Nowym prezesem Digital Avenue został Piotr Wąsowski - dotychczasowy członek zarządu i współwłaściciel Styl.Media, a wcześniej współtwórca sukcesu liderów polskiego Internetu w kategoriach Finanse - Bankier.pl oraz Ecommerce - Nokaut.pl.

Digital Avenue przejmuje Styl.fm

W styczniu 2010 roku należący do Styl.Media serwis Styl.fm awansował na 17. miejsce w kategorii "styl życia" badania Megapanel PBI/Gemius. Stronę odwiedziło ponad 800 tys. użytkowników, co przełożyło się na przyzwoitą liczbę 38 mln odsłon.

Styl.Media osiągnęła w 2009 roku ponad 2 miliony złotych przychodów ze sprzedaży oraz 376 tys. zł. zysku EBITDA.

Digital Avenue jest spółką portfelową MCI Management. W sierpniu 2007 roku, jako jedna z pierwszych spółek, zadebiutowała na rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. W skład portfela Digital Avenue wchodzi już Medousa - spółka prowadząca m.in. portal internetowy Fotosik.pl skierowany do użytkowników Internetu zainteresowanych fotografią.

Digital Avenue zapowiada, że w kwietniu opublikuje założenia nowej strategii oraz cele planowane na 2010 rok.

"Wejście Styl.fm w skład Grupy Digital Avenue pozwoli na jeszcze szybszy rozwój portalu, a serwisy zagregowane przez Digital Avenue będą docierać do ok. 3,5 miliona użytkowników Internetu w Polsce i osiągać znacznie lepsze wyniki finansowe niż dotychczas. Dzięki synergiom jakie osiągniemy rozwijając serwisy Fotosik.pl i Styl.fm będziemy mogli zaoferować Internautom więcej ciekawych treści i lepszej jakości funkcjonalności. " - mówi Piotr Wąsowski nowy Prezes Zarządu Digital Avenue i Członek Zarządu Styl.Media.