Dialog będzie miał nowy system billingowy

Operator kontynuuje proces modernizacji platformy informatycznej. ComArch wdroży w Telefonii Dialog najnowszą wersję systemu billingowego Tytan.

Dotychczas operator korzystał ze starszych modułów Tytana: Tytan BS (Billing System) i Tytan CC (Customer Care) 5.2. Projekt migracji do nowej wersji zaplanowano na ok. 12 miesięcy. Jego zakończenie ma nastąpić w marcu 2004 r.

ComArch prowadzi jednocześnie modernizacje pozostałych systemów wykorzystywanych przez Telefonię Dialog. Na mocy zawartej już wcześniej umowy krakowska spółka wdroży u operatora nowe wersje systemu rozliczeń międzyoperatorskich (Tytan Interconnect Biling 3.5) oraz mediacji i kolekcji danych (Tytan MD 2.2). Dialog zdecydował się również wymienić system obsługi klientów internetowych. Oprogramowanie Tytan IC (Internet Console) zastąpił już bardziej funkcjonalny Tytan 3ARTS (Authentication, Authorisation, Accounting, Real-Time Server).

Unowocześnienie platformy informatycznej umożliwi Telefonii Dialog łatwiejsze wprowadzanie nowych usług i zarządzanie planami taryfowymi. Wrocławski operator przygotowuje się do świadczenia usług międzystrefowych i międzynarodowych dla klientów z całej Polski.