Definiujemy przyszłość z profesjonalistami rynku marketingu i reklamy.
-
- 12.02.2014, godz. 09:58
Według opinii jednego z prezesów udzielających wywiadów, (kilkanaście godzin materiału wideo jako bonus) na potrzeby raportu konferencji #adSTANDARD 2014 (5-6 marca), padło stwierdzenie, że najlepszą radą dla przedsiębiorcy jaką można dać na początku 2014 jest, aby przyszedł na tę konferencję i skonfrontował swoją wiedzę z innymi profesjonalistami branży uczestniczącymi w wydarzeniu oraz zobaczył mocne, oryginalne wystąpienia wykonane w duchu - DEFINIUJEMY PRZYSZŁOŚĆ i zrealizowanych na realnych przykładach, nie prezentowanych wcześniej w innych miejscach.

Na kultowym już spotkaniu branży: adSTANDARD 2014, jak co roku, spotkasz członków zarządów do spraw marketingu i sprzedaży, brand menedżerów, i inne osoby decyzyjne w obszarze budżetów marketingowych i kampanii reklamowych.
Dzięki temu wydarzeniu, zastosujesz techniki liderów rynku, nawiążesz realne kontakty biznesowe i będziesz na bieżąco z najnowszymi trendami branży. Główne zagadnienia obejmują tematykę mierzalności skuteczności komunikatu, jego planowania i optymalizacji a także siły spamu i stopnia zaśmiecenia informacyjnego, dostosowania użyteczności działań do potrzeb odbiorców, wpływu technologii na zachowania konsumentów i wiele innych tematów jak i renomowanych prelegentów.
„Wielokrotnie w przypadku konferencji internetSTANDARD, słyszymy od różnych osób z branży, że żałują, że nie byli na tak merytorycznej i dobrze zorganizowanej konferencji. Także w przypadku adSTANDARD 2014 (5-6 marca) tak będzie, jestem o tym przekonany” – Konrad Mroczek Redaktor naczelny internetSTANDARD
Kilka powodów dla których ta, już ósma edycja będzie bardzo mocna i niezwykle oryginalna:
- Tematyka została ostatecznie ustalona przez Radę Programową, składającą się z renomowanych, niezależnych dyrektorów zarządzających w branży reklamowej,
- Zakres programu był przygotowywany w oparciu o porządną analizę obecnej sytuacji, z uwzględnieniem wszelkich możliwych aspektów i zagadnień rynkowych,
- Prelegenci to osoby na stanowisku, które wymaga podejmowania decyzji, posiadające wieloletnie doświadczenie,
- Prezentowane Case Study, są najnowszymi i nieprezentowanymi nigdzie wcześniej, realnymi przykładami, które uczestnik jest w stanie zastosować natychmiast po konferencji,
- Zgodnie z przesłaniem Rady Programowej i hasłem konferencji: „Definiujemy przyszłość”, każde wystąpienie zawiera predykcje dotyczące prezentowanej niszy,
- Wartość pakietu konferencyjnego dla uczestnika jest zwielokrotniona dzięki kilkunastu, pogłębionym wywiadom z Prezesami i Dyrektorami Zarządzającymi oraz karcie Cashback,
- Odróżnia nas także fakt, że nie rozdajemy wejściówek, co powoduje, że uczestnicy są żywo zainteresowani tematyką, są aktywni i chętni do nawiązywania kontaktów biznesowych.
Zadajemy pytanie: „Czy stać Cię na opuszczenie najważniejszego wydarzenia branżowego roku?”
adSTANDARD 2014 (5-6 marca) tematyka
Kilka przykładów wystąpień i ich autorów:
- Główny gość z zagranicy Key Note; przedstawi temat: Investment in Data-driven Marketing - YD & T-Mobile Case Study, Mendel Senf co-founder YD
- Facebook - reklama, najważniejsze aspekty strategiczne. Weronika Sobolak Client Partner CEE Facebook
- Korzystanie z nośników reklamy - zaśmiecenie komunikacyjne rynku. Marcin Siekierski Ekspert marketingu internetowego
- Quo vadis, homo digitalus? Rozwija się świat cyfrowych mediów i gadżetów – ale jak to wpływa na człowieka? Tadeusz Żórawski Prezes Zarządu UM
- Mix komunikacyjny, zarządzanie dużą ilością źródeł komunikacji, opóźnienie percepcji odbiorcy a mierzalność efektów.Ewelina Fastyn Managing Director Finmarket.pl
- Skuteczna strategia aktywności online na różnych rynkach - case study Ilona Peszko-Biskupska Editorial and Strategy Director Groupon
Zrealizowaliśmy kilkanaście pogłębionych wywiadów z niżej wymienionymi liderami branży, pojawią się one w Raporcie konferencyjnym adSTANDARD 2014, zarówno w formie tekstów jak i kilkunastu godzin wideo:
- Tadeusz Żórawski Prezes Zarządu UM
- Wojciech Kałużny Dyrektor Sprzedaży GoldbachPoland
- Ilona Peszko Biskupska Editorial and strategy Director Groupon
- Jean-Yves_Besnard Dyrektor ds. Dystrybucji Orbis
- Jacek Stryczyński Prezes Zarządu Lionbridge
- Jacek Popko Managing Director KKVLab
- Grzegorz Kosiński Dyrektor Zarządzający @Dataexchanger.pl
- Wiktor Łyczko Założyciel GenerujLeady.pl
- Ewelina Fastyn Managing Director Finmarket.pl
- Stefan Batory Prezes Zarządu iTaxi
- Grzegorz Albrecht Independent Business Catalyst
- Jarosław Nowak Managing Director mail-media
- Sławomir Chmielewski Prezes Zarządu Pegasus Advertising
- Robert Stalmach Prezes Zarządu NewsPoint
Wywiady były utrzymywane w obrębie poniższej tematyki lecz z naciskiem na komentarze w zakresie ekspertyzy uczestnika rozmowy. Poniższe pytania zostały zadane podczas wywiadów, wszystkim uczestnikom tego cyklu. Wielokrotnie temat był rozwijany w najróżniejszych kierunkach, dlatego nie znajdziesz dwóch takich samych treści ani opinii. Polecam lekturę całości.
- Obecny stan zaawansowania technologicznego uczestników rynku w Polsce w porównaniu z innymi krajami; agencje, media, marketer, konsument?
- Gdzie jest „lojalność” w marketingu, jak ewoluował model od kuponów z pieczątkami do aplikacji zintegrowanych z CRM i ERP? Czy są branże szczególnie podatne na działania programów lojalnościowych?
- Czy marketing treści (content marketing) zajmuje właściwe mu miejsce w priorytetach kampanii reklamowych w Polsce i na Świecie?
- Jak zaśmiecenie internetu w postaci; kultury nagłówkowej, spamu, hejterstwa, hackerstwa, stron bez UX wpływa na rynek reklamy i jak będzie się to zmieniać?
- Jak traktować takie narzędzia jak; mobile, display, email – obszary w których zachodzi masa zmian i wokół których jest wiele kontrowersji?
- Jak będzie wyglądała najbliższa oraz dalsza przyszłość w obszarze reklamy, o ile da się ją planować – hasło najbliższej konferencji: „Definiujemy przyszłość”?
- Na co uważać na rynku charakteryzującym się hiper dynamicznymi zmianami, czy prawdą jest że szybkie i elastyczne dostosowanie jest najważniejszą cechą charakteryzującą nowoczesną firmę? Kto tego nie potrafi twierdzi, że istnieje kryzys?
- Trzy najważniejsze porady dla przedsiębiorcy, który ma podjąć decyzje w jakim kierunku skierować działania reklamowe. (StartUp, SMB, Korporacja)
Zobacz playlistę z wypowiedziami ekspertów i zwiastunami wideo.
Bardzo interesuje nas Twoja opinia na powyższe pytania, dyskutuj razem z ekspertami na konferencji adSTANDARD 2014 (5-6 marca).
Autor artykułu: Konrad Mroczek, Digital marketing manager IDG Poland / Redaktor naczelny InternetSTANDARD

Konrad Mroczek