Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Cube Group zadebiutuje na New Connect

Agencja Cube Group, specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach, planuje do końca I półrocza br. wejść na rynek New Connect.

Cube Group Sp. z o. o. ulega przekształceniu w spółkę akcyjną. W ofercie publicznej firma chce pozyskać kapitał na dalszy rozwój.

-Jesteśmy pierwszą agencją zajmującą się SEM, która wchodzi na New Connect. Można powiedzieć, że rynek, na którym działamy, rośnie w oczach. Według danych opublikowanych przez IAB Polska, wydatki na marketing w wyszukiwarkach są najszybciej rosnącym segmentem reklamy internetowej w Polsce - mówi Marcin Hutnik, od stycznia prezes zarządu Cube Group. -W 2008 roku wydatki na SEM w naszym kraju osiągną wartość nawet 190 mln złotych - dodaje.

Marcin Hutnik do stycznia 2008 roku pełnił funkcję dyrektora zarządzającego oraz członka zarządu IPM Sp. z o.o. - wydawcy magazynów business to business poświęconych problematyce zarządzania flotami samochodowymi w przedsiębiorstwach (Flota, Auto Firmowe - Polska, Flotila - Czechy) oraz outsourcingu (Outsourcing Magazine).

Cube Group Sp. z o. o. jest agencją zajmującą się marketingiem w wyszukiwarkach. Firma posiada tytuł Google Advertising Professional Company. Cube Group jest członkiem międzynarodowej organizacji SEMPO, a od 2006 roku uczestniczy w pracach Interactive Advertising Bureau Polska, gdzie współtworzy komórkę zajmującą się tematyką SEM.