Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Cormedia: zmiany w zarządzie i dwie nowe sieci tematyczne

Agnieszka Klepacka objęła funkcję dyrektora handlowego domu mediowego Cormedia. Dotychczasowy zarząd spółki został poszerzony i obecnie tworzą go trzy osoby: Iwo Gałecki, Karol Kowalski i Agnieszka Klepacka. Z początkiem roku Cormedia zaprezentowało również dwie nowe sieci tematyczne: STYLonline i SPORTSonline.

Agnieszka Klepacka będzie kierować sprzedażą domu mediowego Cormedia i nadzorować działy sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej. Do jej obowiązków będzie także należało prowadzenie negocjacji handlowych, kontrola realizowanych budżetów reklamowych klientów oraz realizacja planu sprzedaży. Jako członek zarządu Agnieszka Klepacka będzie odpowiadać za kreowanie i wdrażanie strategii sprzedażowej i finansowej firmy.

Poszerzenie zarządu o osobę dyrektora handlowego z pewnością przyczyni się do większej skuteczności jego działań, a co za tym idzie pozytywnie odbije się na działaniach sprzedażowych - powiedział Iwo Gałecki, dyrektor generalny firmy.

Agnieszka Klepacka pracę w reklamie internetowej rozpoczynała w Wydawnictwie Murator, a w roku 2004 dołączyła do sieci IDMnet. Tam zajmowała się sprzedażą i kontaktami z klientami bezpośrednimi, głównie z branży budowlanej. Pracę w IDMnet zakończyła pod koniec 2007 roku, jako kierownik działu klientów bezpośrednich. Do aktywności zawodowej Agnieszka Klepacka wraca po urlopie macierzyńskim.

Z początkiem roku Cormedia zaprezentowało dwie nowe sieci tematyczne: STYLonline i SPORTSonline. Sieć STYLonline tworzy aktualnie jedenaście serwisów, opisujących szeroko pojęty styl życia - m.in. fit.pl, CAFEteria.pl, moda.pl czy twardziel.pl. Ich łączny zasięg wg badania Megapanel PBI/Gemius to ok. 460 tys. użytkowników (real users).

SPORTSonline to tematyczna sieć sportowa skupiająca docelowo serwisy o tej tematyce. Oferta sieci to aktualnie cztery serwisy - fit.pl, livesports.pl, noga.pl i soccer.com.pl. Ich łączny zasięg to 360 tys. użytkowników (real users).

w ramach Cormedia działa już sieć tematyczna BUDOWNICTWOonline.