Cormedia: zmiany w zarządzie i dwie nowe sieci tematyczne
- Artur Małek,
- 20.01.2009, godz. 10:06
Agnieszka Klepacka objęła funkcję dyrektora handlowego domu mediowego Cormedia. Dotychczasowy zarząd spółki został poszerzony i obecnie tworzą go trzy osoby: Iwo Gałecki, Karol Kowalski i Agnieszka Klepacka. Z początkiem roku Cormedia zaprezentowało również dwie nowe sieci tematyczne: STYLonline i SPORTSonline.
Agnieszka Klepacka będzie kierować sprzedażą domu mediowego Cormedia i nadzorować działy sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej. Do jej obowiązków będzie także należało prowadzenie negocjacji handlowych, kontrola realizowanych budżetów reklamowych klientów oraz realizacja planu sprzedaży. Jako członek zarządu Agnieszka Klepacka będzie odpowiadać za kreowanie i wdrażanie strategii sprzedażowej i finansowej firmy.
Poszerzenie zarządu o osobę dyrektora handlowego z pewnością przyczyni się do większej skuteczności jego działań, a co za tym idzie pozytywnie odbije się na działaniach sprzedażowych - powiedział Iwo Gałecki, dyrektor generalny firmy.
Z początkiem roku Cormedia zaprezentowało dwie nowe sieci tematyczne: STYLonline i SPORTSonline. Sieć STYLonline tworzy aktualnie jedenaście serwisów, opisujących szeroko pojęty styl życia - m.in. fit.pl, CAFEteria.pl, moda.pl czy twardziel.pl. Ich łączny zasięg wg badania Megapanel PBI/Gemius to ok. 460 tys. użytkowników (real users).
SPORTSonline to tematyczna sieć sportowa skupiająca docelowo serwisy o tej tematyce. Oferta sieci to aktualnie cztery serwisy - fit.pl, livesports.pl, noga.pl i soccer.com.pl. Ich łączny zasięg to 360 tys. użytkowników (real users).
w ramach Cormedia działa już sieć tematyczna BUDOWNICTWOonline.