Cormedia i o2.pl wspólnie sprzedają reklamy
-
- Bożena Jaskowska,
- 29.01.2009, godz. 08:57
Zawarto porozumienie o współpracy w obszarze sprzedaży powierzchni reklamowej pomiędzy domem mediowym Cormedia a spółką o2.pl. na mocy którego, wybrane serwisy z portfelu o2.pl znajdą się w tematycznych sieciach reklamowych.
Do branżowej sieci reklamowej BUDOWNICTWOonline prowadzonej przez dom mediowy Cormedia wejdą trzy serwisy ze stajni o2.pl: najdom.pl, planowo.pl oraz posrednio.pl. Tym samym liczba witryn w sieci poświęconej budownictwu i nieruchomościom wzrośnie do 74.
Wg listopadowego badania Megapanelu PBI/Gemius sieć BUDOWNICTWOonline dociera do ponad 1,6 mln użytkowników.
Na mocy porozumienia również serwis sportfan.pl (o2.pl) dołączy do nowej sieci tworzonej przez Cormedia, skupiającej witryny poświęcone sportowi - SPORTSonline.
Cormedia zapowiada także uruchomienie kolejnej sieci tematycznej STYLonline poświęconej szerokiej tematyce lifestyle.