Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Cormedia i o2.pl wspólnie sprzedają reklamy

Zawarto porozumienie o współpracy w obszarze sprzedaży powierzchni reklamowej pomiędzy domem mediowym Cormedia a spółką o2.pl. na mocy którego, wybrane serwisy z portfelu o2.pl znajdą się w tematycznych sieciach reklamowych.

Do branżowej sieci reklamowej BUDOWNICTWOonline prowadzonej przez dom mediowy Cormedia wejdą trzy serwisy ze stajni o2.pl: najdom.pl, planowo.pl oraz posrednio.pl. Tym samym liczba witryn w sieci poświęconej budownictwu i nieruchomościom wzrośnie do 74.

Wg listopadowego badania Megapanelu PBI/Gemius sieć BUDOWNICTWOonline dociera do ponad 1,6 mln użytkowników.

Na mocy porozumienia również serwis sportfan.pl (o2.pl) dołączy do nowej sieci tworzonej przez Cormedia, skupiającej witryny poświęcone sportowi - SPORTSonline.

Cormedia zapowiada także uruchomienie kolejnej sieci tematycznej STYLonline poświęconej szerokiej tematyce lifestyle.