Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Coraz lepsze wyniki wydawców online

Minione trzy kwartały okazały się dla internetowej branży wydawniczej w USA bardzo korzystne. Z raportu opublikowanego przez Online Publishers Association wynika, że przez 9 miesięcy br. nastąpił wzrost w przychodach z e-reklamy o ponad jedną trzecią w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

OPA poddało badaniom 26 internetowych wydawców. Trzeci kwartał okazał się dla nich bardzo korzystny. Przychody wzrosły o 46% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Przedstawiciele OPA podkreślają, że branża internetowa ma się coraz lepiej. Jednakże wydawcy online nie poddają się euforii. Takie nastroje, jak te, które panowały jeszcze 3 lata temu, podczas wielkiej świetności sektora internetowego, mają się nie powtórzyć. Dominuje realizm, więc scenariusz o przeinwestowaniu i przecenie możliwości rynku jest zdaniem OPA niemożliwy.

Trend wzrostowy w branży internetowej ma się nasilić w 2004 roku. Zdaniem szefa OPA, do 2008 roku przychody z reklamy internetowej mają wynieść 8 mld USD.

Obecnie prognozowana hossa internetowa ma być osadzona na bardzo trwałych i solidnych fundamentach. OPA podkreśla, że wydawcy internetowi tym razem nie będą musieli obawiać się pęknięcia dotcomowej „bańki”.

W badaniu OPA wzięli udział najwięksi amerykańscy wydawcy online: CBS MarketWatch, CNET Networks, MSNBC.com, New York Times Digital, Forbes.com oraz The Wall Street Journal Online.

Więcej:

http://www.online-publishers.org