Copywriter płakał, gdy czytał - czyli czego unikać w treściach reklamowych?

Na to i wiele innych pytań odpowiemy w czasie warsztatów Google AdWords, które odbędą się 19 lutego 2015 w Warszawie.

Copywriter płakał, gdy czytał - czyli czego unikać w treściach reklamowych?

Omówimy zasady budowy reklam AdWords i możliwości techniczne wynikające z systemu reklamowego. Omówimy jak budować skuteczne boksy reklamowe. Będą to sprawdzone rozwiązania, które wpływają na skuteczność przekazu reklamowego. Oprócz tego zostanie przedstawiona druga strona medalu – doradzimy czego należy unikać tworząc reklamy, opowiemy o niedozwolonych praktykach, które mogą spowodować zawieszenie reklam przez Google. Podczas szkolenia znajdzie się również czas na przedstawienie wyjątkowo niefortunnych przykładów reklam, które mogą odstraszać lub też narazić reklamodawcę na śmieszność.

Zajmujesz się reklamami AdWords i chcesz poszerzyć swoją wiedzę? Prowadzisz działania reklamowe w Google? – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie! Więcej na temat programu szkolenia>>