Content marketing, a lead generation - wywiad z Wiktorem Łyczko

Pamiętacie hasło „kontent is the king”? Podobno po raz pierwszy użył go na jednej z konferencji Microsoftu sam Bill Gates. To był 1996 r, dwa lata przed powstaniem Google! Dziś po prawie dwóch dekadach widać jak bardzo celne były to słowa.

Przechodząc przez kolejne fazy rynku doszliśmy do momentu gdy w centrum uwagi znalazł się wyedukowany konsument. Większość cyklu zakupowego odbywa się bez udziału handlowca. Często wkracza on na samym jego końcu po zaproszeniu od kupującego.

Naucz się lead generation z wieloletnim praktykiem!

Zapraszamy także na prowadzone przez Wiktora Łyczko warsztaty dotyczące budowania nowoczesnej strategii Lead Generation. Szczegółowy program ośmiogodzinnych zajęć znaleźć można pod adresem:

Skuteczna strategia pozyskiwania leadów: część pierwsza

Skuteczna strategia pozyskiwania leadów: część druga

Warsztaty odbywają się w ramach nowego wydarzenia internetSTANDARD: Digital Marketing Workshop Days

Dzieje się tak, ponieważ konsumenci mają olbrzymią możliwość zdobywania informacji o produktach i usługach. Internet zapewnia wiedzę praktycznie na każdy temat. Jakość informacji dostępnych w sieci jest bardzo zróżnicowana. Wygenerowanie wartościowych treści, które pozwolą konsumentowi na wyrobienie poglądu na dany temat może być istotnym składnikiem sukcesu rynkowego. Ponadto content marketing może stanowić wspaniałe narzędzie do generowania leadów. Wypełnienie ankiety rejestracyjnej w zamian za wartościową treść. Cała sztuka polega na właściwym oszacowaniu wartości informacji tak, by konsumentowi opłacało się pozostawić swoje dane.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat cyklu zakupowego? Sprawdzić jaka jest różnica pomiędzy demand generation, a lead generation? Poznać odpowiedź na pytanie: jak skutecznie generować leady?

Zapraszamy do wysłuchania wywiadu z Wiktorem Łyczko z GenerujLeady.pl https://soundcloud.com/idgpoland/radio-is-jak-generowa-leady

Content marketing, a lead generation -  wywiad z Wiktorem Łyczko