Comtica dla CKM
-
- Artur Małek,
- 20.02.2009, godz. 11:18
Wideo i społecznościowe funkcje to podstawowe elementy nowej witryny internetowej magazynu CKM z portfolio Marquard Media Polska.
Interaktywny serwis przygotowany przez spółkę Comtica (Grupa One-2-One) wdrożony został w przeciągu kilku dni (jak zapewnia Piotr Szostak, prezes Comtiki).
Było to możliwe dzięki wykorzystaniu narzędzi, zbudowanych na podstawie platformy streemo.pl i multiscreen.tv, które umożliwiają implementację interaktywnych rozwiązań dla wydawców.
Użytkownicy serwisu CKM.pl uzyskali możliwość tworzenia własnych profili, a tym samym zamieszczania m.in. filmów video czy pisania blogów. Stałymi elementami redakcyjnymi są konkursy z nagrodami dla najaktywniejszych czytelników ckm.pl.
Już niebawem wspólnie zaprezentujemy nowe serwisy tytułów Wydawnictwa Marquard - Olivia.pl. panidomu.pl oraz shape.pl - powiedział Marek Ruszkowski, dyrektor marketingu MMP.
