Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Co drugi Japończyk online

Ponad 50% dorosłych mieszkańców Japonii korzysta z Internetu - poinformowało tamtejsze Ministerstwo Telekomunikacji. Większym odsetkiem internautów mogą się pochwalić jedynie Stany Zjednoczone.

Z danych ministerstwa wynika, że w ciągu 2002 roku liczba internautów w Japonii wzrosła o 13,49 mln osób - do 69,42 mln. Oznacza to, że w chwili obecnej 54% dorosłych Japończyków korzysta regularnie z Internetu.

Z opracowania możemy się też dowiedzieć, że dostęp do Sieci posiada w Japonii 80% gospodarstw domowych i 97,1% firm. Aż 26% ich użytkowników korzysta z łącz szerokopasmowych.