Co dalej z Digital One?

W czerwcu 2009, po czterech latach funkcjonowania w strukturach Euro RSCG Poland, marka Digital One odłączyła się od Grupy. Na jesień agencja planuje działania dla nowych klientów.

W połowie maja poinformowaliśmy, że agencja interaktywna Digital One została przejęta w całości przez Grupę Euro RSCG Poland i będzie funkcjonować pod nową nazwą Euro RSCG Digital.

Marka Digital One pozostała jednocześnie własnością jej twórcy, Olgierda Cygana, który zdecydował, że skoncentruje się na nowych przedsięwzięciach. "Pierwotna formuła współpracy wyczerpała się. Ze względu na różnice w planach na przyszłość, wspólnicy zdecydowali o rozstaniu się oraz o prowadzeniu biznesu niezależnie od siebie" - czytamy w komunikacie prasowym.

Olgierd Cygan podjął decyzję o koncentracji na strategicznym doradztwie w zakresie prowadzenia marek w internecie oraz wsparciu procesów sprzedażowych. Najważniejsze osoby z oryginalnego zespołu zdecydowały o kontynuacji pracy pod marką Digital One.

Co dalej z Digital One?

Olgierd Cygan

Głównym udziałowcem firmy jest Olgierd Cygan, współwłaścicielem -Michał Owczarek, Creative&Strategy Director pracujący pod w Digital One od samego początku jej istnienia. W wyniku zawartego porozumienia, część produkcyjna agencji została po stronie Grupy Euro RSCG.

"W tej chwili oferujemy markom znalezienie maksymalnej ilości punktów styku z konsumentami, szerszy wachlarz rozwiązań, a przede wszystkim brak zależności od własnej produkcji" - mówi Olgierd Cygan.

Pierwsze działania dla nowych klientów, z którymi agencja obecnie prowadzi rozmowy, planowane są jesienią tego roku. Poza nowymi markami istnieje również grupa klientów, dla których firma pracowała do czerwca 2009 jako część sieci, a którzy zdecydowali się na przedłużenie współpracy (min. PepsiCola GB, Estee Lauder Poland, PTE PZU, Cephalon).

Finalnie, Digital One pomaga grupie Euro RSCG w realizacji zapoczątkowanych wcześniej projektów pro-sprzedażowych dla marki Orange.