ClickAd wprowadza Click2Call

ClickAd wprowadza usługę Click2Call, która łączy kupujących ze sprzedającymi online wykorzystując potencjał rozmowy głosowej. Firma ogłosiła również, że zamierza skoncentrować się na realizacji kampanii w modelu pay per performance oraz budowie narzędzi optymalizacyjnych dla domów mediowych i swoich klientów.

ClickAd oferuje rozwiązania głosowego kontaktu z klientem w dwóch wariantach - albo łączy się on z konsultantem za pośrednictwem komputera, albo zostawia swój nr kontaktowy i czeka na telefon konsultanta.

Sprawdziliśmy jak działa usługa Click2Call na stronach ClickAd, w przypadku oddzwaniania przez konsultanta (tzw. callback). Po wpisaniu redakcyjnego numeru telefonu, wybraniu opcji "Zadzwoń do mnie teraz", i kliknięciu ikonki potwierdzenia telefon zadzwonił natychmiast. Konsultantka zgłosiła się po kilku sekundach od odebrania słuchawki.

Reklama jest oferowana w kilku wersjach, połączenie można nawiązać bezpośrednio ze strony reklamodawcy, bądź też za pośrednictwem kreacji reklamowej wyświetlanej na witrynie, na której ogłasza się reklamodawca.

Reklama jest rozliczana za każde połączenie, niezależnie od czasu jego trwania. Reklamodawca może wykupić pakiety, np. 500 lub 1000 połączeń.