Click5 zdobyło Grand Prix Kreatur
- internetSTANDARD,
- Piotr Zalewski,
- 02.04.2007, godz. 12:02
Grand Prix konkursu Kreatury zdobyła agencja Click5 za serwis "Przesłuchanie" przygotowany dla iTVP i serialu "Oficerowie". Praca ta została wybrana przez jury spośród 145 które wpłynęły na konkurs.
Tym samym kreacja internetowa zdobyła główną nagrodę wygrywając z kreacjami przygotowanymi dla TV, radia i prasy.
Dyrektorem kreatywnym pracy "Przesłuchanie" przygotowanej przez Click5 był Bartek Gołębiowski.
Jurorzy podjęli decyzję jednogłośnie. Podkreślali także bezbłędne wykonanie pracy. - Dopracowany jest każdy szczegół - mówi Michael Demetriades, executive director New York Festivals, przewodniczący jury. - Dzięki temu praca ta raczej wygląda na interaktywny film niż jak serwis internetowy.
Nagrodę za najlepszą kreację w kategorii internet/napoje zdobyła agencja interaktywna HyperMedia za Stronę internetową muzeum browaru Żywiec. Dyrektorem kreatywnym projektu jest Mikołaj Dąbski.
Nagrodę za najlepszą stronę w kategorii internet/motoryzacja zdobyła agencja K2 Interactive za witrynę Volvo Design, dyrektorem kreatywnym był Bartłomiej Rozbicki.
Nagrodę w kategorii reklama własna zdobyła agencja Artegence za pracę "strona WWW '2.0 dla nas' ". Dyrektorem kreatywnym projektu był Bartłomiej Wyszyński.
Również w kategorii reklama własna nagrodę zdobyła agencja K2 za pracę "Druga strona k2", jej dyrektorem kreatywnym był Łukasz Lewandowski.
Łącznie we wszystkich kategoriach przyznano 23 nagrody.
Jurorzy krytycznie oceniło poziom prac w konkursie. Pochwaliło jedynie projekty w dwóch kategoriach: internet i design. - Polskie agencje operujące w tym sektorze osiągnęły absolutny światowy poziom i z powodzeniem mogą konkurować na prestiżowych festiwalach międzynarodowych - mówi Herve C. de Clerck, założyciel i prezes AdForum.
Ogólnopolski konkurs reklamy "Kreatura" organizowany jest przez wydawnictwo VFP Communications, wydawcę "Media & Marketing Polska". Odbył się po raz 11.