Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Ceneo w nowych szatach

Najpopularniejsza w polskiej sieci porównywarka cen zaprezentowała się w nowej odsłonie. Czy nowy wygląd i zmieniony (ulepszony) interfejs użytkownika spodoba się internautom?

"Drogi użytkowniku! Witamy w nowej odsłonie serwisu Ceneo.pl. Życzymy udanych zakupów!" - tym komunikatem witany jest internauta odwiedzający witrynęhttp://Ceneo.pl . Wygląd najpopularniejszej w polskiej sieci porównywarki na tyle się zmienił, że komunikat ten faktycznie powstrzymać może zdezorientowanego użytkownika przed opuszczeniem serwisu.

Twórcy odświeżonej, utrzymanej w niebiesko-pomarańczowej kolorystyce, witryny Ceneo.pl zapewniają, że teraz, dzięki ulepszonemu interfejsowi użytkownika, odnalezienie produktu będzie łatwiejsze i szybsze. Wśród najważniejszych zmian - oprócz odświeżenia wyglądu strony głównej - wymienia się umieszczenie filtrów umożliwiających dokładniejsze wyszukiwanie nad listą produktów, a także zmianę nazwy "notesu" (gdzie zapisywane są upatrzone produkty) na "Moją listę produktów".

Odświeżona witryna Ceneo powstała przy współpracy z Zespołem Usability i Projektów Graficznych Allegro - nie sposób nie dostrzec pewnych wizualnych podobieństw pomiędzy nowym Ceneo a witryną Allegro, która przeszła metamorfozę w maju 2009 r. Pewne analogie związane z rozmieszczeniem informacji widoczne są również w zestawieniu z serwisem social shoppingowym z Grupy Allegro - Cokupić.pl.

Ceneo w nowych szatach

Ceneo funkcjonuje obecnie w wersji beta i jest w fazie ciągłych testów, stąd jej twórcy zastrzegają możliwość pojawiania się błędów. Działa również formularz, za pomocą którego użytkownicy mogą przekazywać swoje uwagi i propozycje dotyczące zmiany kategorii.

W czerwcu Ceneo odwiedziło ponad 3,4 mln internautów, którzy wygenerowali 58 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius).

Ponad miesiąc temu redesign przeszedł również konkurencyjny wobec Ceneo serwis Skapiec.pl.

Zapraszam do udziału w sondzie: Czy podoba Ci się nowa witryna Ceneo?