Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Case studies mobile marketingu - pierwszy zbiór na polskim rynku

Działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska Grupa Robocza "Mobile Marketing" stworzyła pierwszy na polskim rynku zbiór case studies mobile marketingu  - "Zbiór case studies: mobile marketing 2012".  Dokument może stanowić inspirujące źródło wiedzy dla marketerów.

Wydany przez Grupę Roboczą "Mobile marketing" zbiór case studies pokazuje, że marketing mobilny na polskim rynku funkcjonuje i stale się rozwija.  Publikacja skierowana jest zarówno do osób, które dopiero uczą się jak wykorzystywać narzędzia mobilne w kampaniach marketingowych, jak również do profesjonalistów szukających inspiracji do kolejnych działań w tym obszarze.

- O nadchodzącym "roku mobile" słyszymy już od kliku lat. Wszyscy czekają z niecierpliwością, on co roku jest przekładany. A my - marketerzy i specjaliści od mediów - robimy swoje. I robimy to coraz lepiej! Cały czas pokazujemy, że tzw. mobile nie jest przysłowiową wisienką na torcie a integralną częścią media miksu. Przykłady przedstawione w poniższym zbiorze wyraźnie pokazują, że jako branża dojrzewamy i zaczynamy coraz poważniej podchodzić do nowych technologii - z mniejszym entuzjazmem a większą zachowawczością i rozsądkiem. Oby tak dalej! - Piotr Adamczyk, Mobile & Emerging Platforms Manager, MEC

 "Zbiór case studies: mobile marketing 2012" to pierwszy taki dokument wydany na polskim rynku.  Celem publikacji jest zachęcenie marketerów do coraz odważniejszych i ciekawszych kampanii w "mobile’u". Piętnaście specjalnie wyselekcjonowanych kampanii to wspaniałe źródło wiedzy dla wszystkich tych, którzy zamierzają wykorzystać narzędzia mobilne w kampaniach marketingowych.

- Zrealizowane kampanie pokazują, że klienci doceniają marketing mobilny. Cieszy ich śmielsze i coraz bardziej otwarte podejście do tego kanału. Możliwości mobile’a są wielkie i warto weń inwestować, stawiać na niestandard, angażujące formaty, precyzję dotarcia. A złota zasada m-marketerów to "win-win-win":). Korzyści odnoszą tu: użytkownik, otrzymujący wartościową treść i angażującą reklamę, klient - osiągający mocny efekt i wydawca - autor niestandardowego (wciąż jeszcze) rozwiązania kształtującego "in plus" jego wizerunek. - Olga Gładka, Senior Account Manager, AdTotal / Wirtualna Polska S.A.

Grupa Robocza "Mobile marketing" działa w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska od 2009 roku. W skład tej grupy wchodzą eksperci będący przedstawicielami portali, domów mediowych, agencji marketingu mobilnego, agencji interaktywnych,  a także producenci i dostawcy kontentu mobilnego.

W przygotowaniu "Zbioru case studies: mobile marketing 2012" brali udział przedstawiciele następujących firm:

  • AdTotal / Wirtualna Polska
  • coigdzie.pl
  • Goldbach Interactive (Poland)
  • HandyNet
  • iPlacement
  • Lemon Sky
  • MEC
  • Mobext Polska (Havas Digital)
  • Onet.pl
  • Upgrade Marketing

"Zbiór case studies: mobile marketing 2012" dostępny jest w formaciePDF