Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Branża motoryzacyjna w portfolio Ad-Vice

Sieć reklamy online Ad-Vice poszerzyła swoje portfolio o kolejne witryny z branży motoryzacyjnej.

Samar.pl - witryna motoryzacyjna o charakterze biznesowym, www.auto.pl - internetowa giełda samochodowa oraz www.auto.com.pl - strona adresowana do fanów czterech kółek, to serwisy, które poszerzają reprezentację branży motoryzacyjnej w sieci reklamowej Ad-Vice.

Serwis Samar.pl należący do Instytutu Badania Rynku Motoryzacyjnego Samar dostarcza informacje z szeroko pojętego rynku motoryzacyjnego m. in. analizy, cenniki, specyfikacje pojazdów, wyniki badań, i opinie ekspertów.

Witryny www.auto.pl oraz www.auto.com.pl są własnością firmy Profit. Pierwsza to internetowa giełda samochodowa - serwis, który w majowym Megapanelu serwisów tematycznych PBI/Gemius zajął 10 miejsce w branży motoryzacyjnej (431 tys. unikalnych użytkowników), druga to witryna adresowana do miłośników czterech kółek zawierająca informacje o markach samochodów, aktualności branżowe i materiały filmowe zrealizowane przez dziennikarzy portalu.

Inne podobne serwisy branżowe w sieci reklamowej Ad-Vice to m. in. Flota.com.pl i Autofirmowe.pl.

Aktualizacja: W treści informacji przy nazwach serwisów www.auto.pl oraz www.auto.com.pl dodano "www", co precyzuje, że są to domeny funkcjonalne. Wprowadzone zmiany nie wpłynęły na przekaz informacyjny komunikatu.