Bój o klienta na chińskiej wyszukiwarce

Accoona, inteligentna wyszukiwarka z New Jersey, w którą zainwestował prawie dwa lata temu chiński internetowy serwis rządowy, a szachiści Anatolij Karpow i Gari Kasparow są członkami rady nadzorczej i inwestorami, uruchomiła platformę, na której firmy licytują się, by zdobyć klienta zainteresowanego konkretną usługą lub produktem w czasie rzeczywistym.

System licytacji w modelu pay-per-lead ma służyć nie tylko internetowym firmom. Usługodawcy i producenci wybierają segment docelowy określając dane demograficzne i miejsce zamieszkania klientów, których chcieliby obsłużyć. Definiują też swoją dziedzinę działalności, ustalają dzienny i miesięczny budżet oraz kwotę, jaką są gotowi zapłacić za wniosek internauty.

Platforma gwarantuje im, że jeśli firma znajdzie się wśród czterech najlepszych licytatorów, uzyska dostęp do kwalifikowanej grupy internautów.

Więcej informacji w komunikacie firmy Accoona

Więcej o mechanizmamch wyszukiwarki Accoona