Bluerank optymalizuje NK

Agencja Bluerank buduje strategię SEO dla marki nk.pl.

Niedawno portal Nasza Klasa stał się nk.pl. Postanowiliśmy wesprzeć rebranding i zmianę domeny optymalizacją pod kątem wyszukiwarek internetowych - mówi Jan Samołyk, specjalista ds. PR nk.pl.

Pierwsze prace rozpoczęto w połowie lipca. Bluerank przygotowuje rekomendacje SEO, które pozwolą lepiej pozycjonować: wybrane działy serwisu nk.pl (m.in. biuro prasowe czy blog B2B), oficjalne konta założone w portalu (dla celebrytów, polskich miast, a także popularnych akcji społecznych) oraz oficjalne kanały komunikacyjne marki nk.pl, funkcjonujące w ramach innych serwisów (jak kanał na youtube).

Audytowi oraz późniejszej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek może być poddanych w sumie nawet kilkaset stron. Propozycje zmian w ich strukturze i treści, przygotowane przez agencję, wdrażać będzie zespół nk.pl, który w kolejnych etapach współpracy zostanie dodatkowo przeszkolony przez specjalistów Bluerank.

W 2009 r. przychody Bluerank wyniosły 1,8 mln zł. Jak wynika z raportu "Internet 2k10", osiągnięty przychód daje firmie miejsce w pierwszej dziesiątce wśród agencji SEM/SEO.