Blomedia uruchamia sieć blogów dla kobiet

Dziś oficjalnie rusza sieć blogów dla kobiet jejŚwiat.

W ramach sieci jejŚwiat znalazło się 7 blogów, o: modzie (jejmoda.pl), urodzie (jejuroda.pl), gadżetach (jejgadzety.pl), zdrowiu (jejzdrowie.pl), kuchni (jejkuchnia.pl), dzieciach (jejdziecko.pl) i psyche (jejpsyche.pl). Wszystkie blogi skupiono na stronie jejSwiat.pl.

Właściciel sieci jejŚwiat, firma Blomedia planuje przyciągnąć ponad 500 tys. unikalnych użytkowników do końca roku (nie tylko kobiet).

Do Blomedia należy już 15 innych blogów, które znaleźć można pod adresem Blomedia.pl. Podzielone są one na trzy kanały tematyczne: technologie, motoryzacja, rozrywka. "Technologie i motoryzacja to tematyka "męska", dlatego blogi Blomedia w większości czytają męźczyźni. Nie jest to jednak

Blomedia uruchamia sieć blogów dla kobiet
sieć skierowana tylko i wyłącznie do panów. Mamy sporą stałą grupę wiernych czytelniczek na blogach: vBeta, Komorkomania, Ekoblogia". - mówi Agnieszka Pyrkowska, dotychczas odpowiedzialna za rozwój Blomedia.pl, a obecnie za JejŚwiat.pl. W tej chwili rozwojem Blomedia zajął się Kuba Zieliński - CEO.

Sieci Blomedia.pl i jejSwiat.pl nie będą zintegrowane.

- "Dużo uwagi będziemy również poświęcali działalności usługowej - prowadzenie blogów firmowych, tematycznych dla obecnych i przyszłych klientów" - mówi Agnieszka Pyrkowska. Aktualnie Blomedia prowadzi blogi tematyczne: englishblog.pl - blog o nauce języka angielskiego dla szkoły językowej Speak Up oraz webloginfopraca.pl - blog o pracy dla InfoPraca.pl. Na podobne zlecenia Blomedia chce pozyskać klientów z branży kobiecej.

Do końca roku do jejŚwiata dołączy jeszcze kilka blogów tematycznych.