Biznes-Klasa.pl: społeczność dla firm

Wystartował społecznościowy serwis, ktorego celem jest pomaganie firmom i użytkownikom w kontaktach biznesowych.

"Po znajomości łatwiej coś załatwić" - to przewodnia zasada działania nowego społecznosciowego portaluhttp://Biznes-Klasa.pl , którego twórcą jest białostocka firma BV Sp. z o.o.

Twórcy serwisu wcale nie odcinają się od automatycznie nasuwająego się skojarzenia i porównania do najpopularniejszego serwisu społecznosciowego w Polsce.

Na pewno znasz portal nasza-klasa, tam mogłeś zobaczyć siłę portali społecznościowych, odświeżyć kontakty do osób z którymi się uczyłeś, mogłeś skontaktować się z kumplami np. z podstawówki - czytamy na stronie serwisu.

Biznes-Klasa.pl: społeczność dla firm

Sprawdzony model działania polegający na odświeżaniu znajomości z dawnymi znajomymi - tym razem z pracy a nie szkolnej ławki - oraz nawiązywaniu nowych kontaktów na płaszczyźnie zawodowej i biznesowej postanowiono wykorzystać w portalu Biznes-Klasa.pl.

Na portalu dostępna jest specjalna wyszukiwarka osób i firm pokazująca tzw. ścieżkę znajomości (tj. ścieżkę relacji istniejących pomiędzy pracownikami i firmami). Każdy może w ramach swojego profilu stworzyć własną ścieżkę zawodową oraz opisać aktualną działalność i zamieścić foto-galerię.

Użytkownicy portalu zobowiązani są do wzajemnej pomocy w kontaktach biznesowych. Można w prosty sposób wysłać prośbę o opinię o firmie x do wszystkich swoich znajomych oraz znajomych swoich znajomych. Opinie te nie podlegają weryfikacji przez firmę x, ale firma ta może decydować, które z nich dostępne będą w jej profilu. Każdy użytkownik może udzielić tylko jednej opinii o firmie (istnieje możliwość aktualizowania wystawionych komentarzy w dowolnym momencie).

Nasz portal nie zajmuje się historią tylko rzeczywistością, teraźniejszością, dzięki nam twój biznes będzie wyglądał zupełnie inaczej. Wzajemna pomoc w myśl zasady: po znajomości łatwiej coś załatwić - czytamy na stronie portalu.

Uroczysta inauguracja portalu Biznes-Klasa.pl odbyła się na początku listopada 2008 r. podczas Kongresu "Budowanie wizerunku w sieci. Skuteczne strategie ePR i Web marketingowe" w Warszawie.

Najbliższy czas pokaże czy Biznes-Klasa.pl stanowić może zagrożenie dla najpopularniejszych serwisów social networkingowych jak: Goldenline.pl (blisko 500 tys. real users wg sierpniowego megapanelu PBI/Gemius) czy Profeo.pl (grupa Pracuj.pl).