Biuro reklamy Gadu-Gadu obsługuje marki należące do Allegro
-
- Artur Małek,
- 16.10.2008, godz. 10:15
Biuro reklamy Gadu-Gadu odpowiedzialne będzie za sprzedaż reklamy na serwisach należących do Grupy Allegro. Obecnie Gadu-Gadu sprzedaje już powierzchnię reklamową w porównywarce cen Ceneo.pl.
Przejęcie obowiązków reklamowych marek należących do Allegro przez biuro reklamy firmy Gadu-Gadu jest efektem wykupienia obu spółek przez międzynarodowy koncern Naspers Limited. W grudniu 2007 Naspers został właścicielem Gadu-Gadu S.A., a w marcu 2008 firmy Tradus, właściciela Allegro.
Włączenie Ceneo.pl, a w przyszłości kolejnych marek Grupy, do portfolio Biura Reklamy GG to wynik poszukiwania synergii w grupie kapitałowej. - "Wspólnie z naszymi partnerami z Ceneo doszliśmy do wniosku, że z uwagi na fakt, że to Gadu-Gadu posiada największe kompetencje w zakresie sprzedaży reklam, najkorzystniejszym rozwiązaniem będzie przejęcie obsługi Ceneo w tym zakresie przez Biuro Reklamy Gadu Gadu" - komentuje Krzysztof Łada, dyrektor biura reklamy Gadu-Gadu S.A.
Ceneo działa na rynku od lutego 2005 roku i współpracuje z niemalże ze 1200 sklepami handlującymi w przestrzeni wirtualnej.