Biuletyn Gospodarczy Bankier.pl

Bankier.pl rozpoczął publikację nowego e-miesięcznika - Biuletynu Gospodarczego Bankier.pl.

E-miesięcznik będzie prezentować najważniejsze wskaźniki ekonomiczne i najświeższe informacje o polskiej oraz światowej gospodarce. Co miesiąc ze specjalnie przygotowanej strony czytelnicy będą mogli bezpłatnie pobrać e-wydanie publikacji.

"Postawiliśmy sobie za cel stworzenie unikatowego wydania, które stanowiłoby kompendium wiedzy z zakresu gospodarki krajowej i zagranicznej. Myślę, że "BGB" jest właśnie taką pozycją. Nasze artykuły będą zawierać praktyczne wskazówki, gdzie odnaleźć swoje szanse inwestycyjne, czy jak wykorzystać strategiczne możliwości rozwoju własnej firmy" - mówi Marcin Dziadkowiak, redaktor naczelny Bankier.pl.

Bogusław Półtorak

2 pytania do Bogusława Półtoraka,

głównego ekonomisty Bankier.pl:

Po co stworzyliście biuletyn? Jakie korzyści ma Wam przynieść?B

Ten model biznesowy sprawdził się już w Przeglądzie Finansowym prezentującym opinie osób z instytucji finansowych. Niezależność, eksperckość i przystępność dla Czytelników - taki cel przyświeca naszemu projektowi.

Biuletyn ma wzmocnić relację z naszymi czytelnikami i dać im możliwość niezależnej oceny sytuacji gospodarczej. W obecnych czasach podejście bardziej strategiczne z punktu widzenia korzyści czytelników podejmujących codziennie własne decyzje gospodarcze pozwoli na wzmocnienie relacji z osobami poszukującymi bardziej profilowanej informacji.

Czy wydawanie biuletynu nie wpłynie na zmniejszenie ruchu na Bankierze? Ludzie będą ściągali biuletyn i nie będą wchodzili na stronę, a przecież utrzymujecie się również z reklam.

W naszej opinii istnieje dziś na rynku pewna luka, która pozwoli nam dotrzeć do Czytelników oczekujących, że obok sprawnie podanego newsa pojawi się pogłębiona analiza przyczynowo-skutkowa. Pozwoli to im na podejmowanie lepszych dla siebie decyzji w zakresie planowania własnych finansów osobistych lub weryfikacji pomysłów biznesowych.

Biuletyn jest więc wydawnictwem uzupełniającym dla treści publikowanych na portalach Grupy Bankier. Charakter miesięcznika może nawet wpłynąć na zwiększenie oglądalności portalu z uwagi na jego interaktywny charakter, który będziemy jeszcze rozwijać. Same treści nie są i nie mogą być prostą kopią informacji publikowanych na portalu. Zdecydowaliśmy się więc na rozwój naszego działu analiz, co pozwoli dostarczyć nowych opracowań o charakterze autorskim. Stawiamy przy tym nie tylko na ich profesjonalizm, ale i przystępność.

Aktualizacja: 06 października 2009 09:37

Dodałem odpowiedzi Bogusława Półtoraka, głównego ekonomisty Bankier.pl