Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Bing ma trafniejsze wyniki niż Google

Niedawno zaprezentowany został raport, z którego wynika, że wyszukiwarki Bing i Yahoo dostarczają trafniejsze wyniki niż ich rywal Google. Ostatnia z wyszukiwarek ciągle dominuje na rynku, ale konkurent z Microsoftu stale zwiększa swoje udziały.

Wtorkowy raport firmy Experian Hitwise dotyczy amerykańskich internautów. Bing i Yahoo, które używa technologii wyszukiwania Binga w USA i Kanadzie, uzyskały w styczniu najwyższy poziom sukcesu. Ponad 81 proc. ich wyszukiwań zaowocowało wejściem na jedną z wyszukanych stron. W przypadku Google tylko 65 proc. wyszukiwań zakończyło się sukcesem.

W moich zawodowych i osobistych wyszukiwaniach, mam wrażenie, że widzę mniej trafnych rezultatów a więcej śmieci, nawet przy bardzo konkretnych zapytaniach - powiedział Dan Olds, analityk z The Gabriel Consulting Group.

Sukces wyszukiwania ma duże znaczenie zarówno dla reklamodawców, jak i użytkowników. To samo badanie wskazało również na znaczny wzrost bardziej skomplikowanych wyszukiwań, składających się z wielu słów. Dla mnie, oznacza to, że użytkownicy szukają konkretniejszych wyników - dodaje Olds. Uważa on również, że na dłuższą metę zwycięży wyszukiwarka, która dostarcza trafniejsze wyniki.

67,95 proc. wszystkich styczniowych wyszukiwań w USA, było dokonanych za pomocą Google. Yahoo stanowił 14,62, a Bing 12,81 procent. Ilość wyszukiwań w Bingu wzrosła w stosunku do minionego miesiąca o 21 procent. Google w tym samym czasie straciło 2, a Yahoo 4 procent.

Jeśli mało trafne wyszukiwania są trendem, a nie pojedynczym wynikiem, to wskazują na potrzebę poprawy sukcesu wyszukiwań Google - powiedział Olds. Na jakiś czas, daje to też Microsoftowi świetny punkt widzenia, którego mogą używać do przekonywania reklamodawców.

Niedawno pisaliśmy o Google, które oskarżyło Microsoft o to, że wyszukiwarka Bing kopiuje ich wyniki.