Badanie w 96 godzin - nowy produkt Gemius i IIBR

Gemius SA oraz Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) wprowadzają na rynek badanie GO96 - ogólnopolskie badanie sondażowe typu omnibus o najkrótszym czasie realizacji na rynku.

Jak zapowiadają firmy, od momentu złożenia zamówienia wyniki gotowe są zaledwie w ciągu 96 godzin liczonych dla dni powszednich. W każdy dzień powszedni uruchamiana jest kolejna fala badania, w ramach której zbieranych jest 800 ankiet. Przedmiotem zamówienia są konkretne pytania, a nie cały sondaż.

Badanie może być więc wykorzystywane, gdy trzeba podjąć szybko decyzję lub gdy chcemy monitorować trendy (tracking).

"Mimo, iż badanie jest szybkie i tanie, nie traci na swojej jakości" - zapewnia Jan Kunkowski, Dyrektor Działu Fieldwork w Gemius SA.

Emitowany w internecie kwestionariusz zawiera bloki pytań zleconych przez różne podmioty, dzięki czemu koszt badania jest kilkukrotnie niższy w porównaniu do badania realizowanego na potrzeby wyłącznie jednego zleceniodawcy.

W ofercie dostępne są zarówno proste pytania zamknięte, jak również rozbudowane pytania otwarte. W ramach wywiadu istnieje także możliwość prezentowania respondentom materiałów multimedialnych (reklam wideo, zdjęć, itp.) oraz zawartości innych stron internetowych.

GO96 to ogólnopolskie badanie sondażowe typu omnibus realizowane metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview) na próbie internautów w wieku 15 - 49 lat.