Axel Springer integruje pakiety reklamowe

W oferce sprzedażowej Axel Springer Polska pojawiły się multipakiety dające możliwość równoczesnego reklamowania się w tytułach prasowych oraz serwisach internetowych Wydawnictwa.

Axel Springer, który ostatnio dynamicznie rozwija swoje internetowe portfolio (pojawiły się m. in. serwis rekrutacyjny StepStone.pl, witryny rozrywkowe i plotkarskie oraz projekt adresowany do miłośników gier Gamezilla.pl) wprowadza teraz możliwość łączenia reklamy prasowej z reklamą w swych serwisach internetowych.

Nowa oferta, dostępna od 4 maja br. obejmuje dwa rodzaje pakietów. Multipakiet Standard to połączenie reklamy w wybranym tytule codziennym wydawcy "Dzienniku", "Fakcie", "Przeglądzie Sportowym" oraz powiązanym z nim serwisie internetowym:http://Dziennik.pl ,http://eFakt.pl lubhttp://Sports.pl . Przykładowa oferta obejmująca emisję reklamy full page lub junior page w "Dzienniku" wraz z jednodniową kampanią w serwisie on-line kosztuje od 47,5 tys. netto. Jak zapewnia Axel Springer takie rozwiązanie zwiększa efektywność przekazu reklamowego nawet o 58%.

Drugim nowym produktem biura reklamy jest Multipakiet ASP, który oferuje kampanię reklamową we wszystkich dziennikach wydawcy oraz emisję reklam we wszystkich serwisach internetowych Axel Springer Polska. Reklamy prasowe w Multipakiecie ASP planowane są w ramach modelu PressPower oferującego reklamę tego samego dnia, w tym samym formacie w czterech dziennikach wydawcy. Emisja reklam w serwisach internetowych oparta jest z kolei o model ROS - Run on Site - gwarantujący maksymalizację zasięgu. Przy tym modelu - jak zapewnia wydawca - reklamodawca uzyskuje zwiększenie zasięgu połączonej kampanii prasowo-internetowej o 19%.

Źródło: Axel Springer Polska