Autoporadnik.pl: pytanie - odpowiedź od Axel Springer

Wydawca "Faktu" uruchamia nowy serwis internetowy adresowany do miłośników czterech kółek. Działający w modelu pytanie-odpowiedź Autoporadnik.pl dostarczyć ma szybkich informacji z dziedziny motoryzacji.

Niemal równocześnie z podobnym projektem od o2.pl (MotoSOS.pl) startuje serwishttp://Autoporadnik.pl wzbogacający internetowe portfolio Wydawnictwa Axel Springer oraz wzmacniający jego obecność w segmencie motoryzacyjnym.

Autoporadnik.pl funkcjonujący w oparciu o zasadę "szybkie pytanie - szybka odpowiedź" tworzony jest przez internautów i ekspertów. Mogą oni zadawać pytania, odpowiadać na nie, a także oceniać publikowane wypowiedzi. Jeśli odpowiedzi użytkownika będą dla innych szczególnie pomocne, osoba ta otrzyma status eksperta z uprawnieniami do edytowania i moderowania publikowanych w serwisie wypowiedzi.

Pytania i odpowiedzi zgrupowane są w ponad dwudziestu szczegółowych kategoriach tematycznych (np. Jak jeździć autem hybrydowym; Typowe usterki aut czy Awarie zawieszenia). Nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu czuwa dział techniczny, a także redakcja miesięcznika "Auto Świat Poradnik" i eksperci stale współpracujący z magazynem. Na pytania szczególnie interesujące redakcja samodzielnie udzieli wyczerpującej wypowiedzi. Ponadto serwis planuje nawiązanie współpracy ze specjalistami z firm motoryzacyjnych, którzy automatycznie otrzymają status eksperta i możliwość promocji swojej firmy w rozbudowanym profilu.

Częścią serwisu jest również cykl komiksów o przygodach MotoMariana, który został twarzą startującej dziś (wraz z oficjalną premierą serwisu) kampanii reklamowej. Kampania obejmie drukowane tytuły oraz internetowe serwisy Axel Springer Polska oraz Onetu.

Autoporadnik.pl: pytanie - odpowiedź od Axel Springer

Autoporadnik.pl

Autoporadnik.pl uzupełni ofertę serwisów motoryzacyjnych Axel Springer Polska, która obecnie obejmuje autoswiat.pl (w czerwcu wg Megapanelu PBI/Gemius odwiedziło go 523 tys. użytkowników) oraz przejęty w sierpniu serwis roadlook.pl i domenę autofun.pl.

Źródło: Axel Springer