Artegence dla Alior Bank

Agencja interaktywna Artegence przeprowadza właśnie akcje wprowadzenia nowego banku na rynek. Na stronie przygotowanej przez Alior Bank we współpracy z Artegence, już teraz można założyć wirtualne konto i podzielić się swoimi opiniami i oczekiwaniami wobec powstającego Banku.

Alior Bank, największy w Europie bank tworzony od podstaw, buduje własną społeczność i zasięga rad oraz opinii swoich przyszłych klientów jeszcze przed rozpoczęciem działalności operacyjnej. Poza cyklicznie organizowanymi konsultacjami z lokalnymi społecznościami w 50 miastach, Alior Bank zaprasza do wspólnego budowania banku również w Internecie. Wskazówki potencjalnych klientów zostaną wykorzystane przez Bank przy opracowaniu oferty i modelu obsługi.

Zaangażowanie wszystkich uczestników akcji ma być docenione przez Bank, który obiecuje przyznać nagrody pieniężne oraz rzeczowe. Jednocześnie, na stronie klienci Banku będą mieli wpływ na to, jaki numer rachunku osobistego zostanie im przyznany.

Artegence dla Alior Bank

Zastosowanie przez Artegence rozwiązań technologicznych umożliwia uczestnikom konkursu budowanie internetowej społeczności Alior Banku. Każdy, kto zamieści w swoim profilu zdjęcie, zostanie uwieczniony na wirtualnej kuli, rosnącej wraz z liczbą zakładanych kont konkursowych.

Koncepcja konkursu została opracowana przez Alior Bank we współpracy z agencją Artegence, która jest również odpowiedzialna za przygotowanie designu i narzędzi, wykorzystanych na stronie konkursu.