Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Apple wchodzi w reklamy dla urządzeń mobilnych?

Z doniesień Wall Street Journal wynika, że kierownictwo koncernu Apple przymierza się do kupna wyspecjalizowanej w reklamach skierowanych do użytkowników urządzeń mobilnych firmy Quattro Wireless. Ma to być odpowiedź na zapowiedzianą w listopadzie zeszłego roku fuzję Google z firmą AdMob.

Zdaniem analityków jeśli Apple rzeczywiście zamierza przejąć firmę Quattro Wireless to ruch ten będzie wymierzony przede wszystkim w koncern Google. Zarówno Quattro Wireless, jak i AdMob specjalizują się w systemach pozwalających m.in. na wyświetlanie reklam graficznych w obrębie aplikacji. Transakcja może być również wyrazem rosnącej konkurencji Apple i Google w segmencie rozwiązań mobilnych i przeznaczonych dla nich reklam. Wartość potencjalnej transakcji Apple z Quattro Wireless jest szacowana na ok. 275 mln USD. Dla porównania warto dodać, że Google zapłaci za firmę AdMob równowartość 750 mln USD.

Czytaj też:

Oskarżenia Nokii wobec Apple coraz większego kalibru

Android podgryzie Apple

Smartfon Palm Pre ma nowy system operacyjny