Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Amerykanie chcą tańszego dostępu

Do roku 2006, mniej niż jedna trzecia amerykańskich gospodarstw domowych, zdecyduje się na skorzystanie z szerokopasmowego dostępu do Internetu – ocenia firma badawcza In-Stat MDR.

Zdaniem analityków z In-Stat MDR, problemy z dostępnością usługi przestają być głównym ograniczeniem wzrostu liczby abonentów tego typu usług. In-Stat MDR uważa, że dostawcy Internetu powinni teraz znaleźć sposób, aby przekonać użytkowników połączeń dial-up do skorzystania z usług szerokopasmowych. Jak wynika bowiem z przeprowadzonych badań, 42% internautów, którzy korzystają z połączeń modemowych, uważa, że nie potrzebują szerokopasmowego dostępu do Sieci, natomiast zdaniem 32%, dostęp szerokopasmowy jest po prostu zbyt kosztowny. Dla porównania, zaledwie 8% internautów odpowiedziało, że "szybki" Internet nie jest dostępny w miejscu ich zamieszkania.

Amerykańscy internauci, którzy chwialiby skorzystać z tańszych niż obecnie oferowane, połączeń z Siecią, gotowi byliby zrezygnować z usług standardowo oferowanych wraz z szerokopasmowym dostępem, takich jak konto pocztowe, darmowy dostęp do płatnych serwisów, miejsce na serwerze na serwis WWW.