Allegro w plenerze
-
- Bożena Jaskowska,
- 22.07.2009, godz. 11:36
Sierpniowy koncert Madonny to nie jedyna impreza podczas której widoczne będzie logo najpopularniejszej w Polsce platformy e-commerce. Allegro wzmacnia swoją markę offline sponsorując m. in. zawodu windsurfingowe Allegro Cup, festiwal Przystanek Woodstock, imprezę rycerską "Oblężenie Malborka", a także organizując muzyczne Summer Tour.
Tradycyjnie już podczas wakacji Allegro wychodzi poza internet organizując i sponsorując imprezy wzmacniające świadomość marki i promujące usługi platformy handlowo-aukcyjnej w realu.
Oprócz zorganizowania flagowej imprezy - sierpniowego koncertu Madonny, Allegro bierze udział także w innych projektach oraz atrakcjach turystycznych i sportowych.
Jako sponsor trzeciego dnia Przystanku Woodstock (31 lipca - 2 sierpnia) Allegro organizuje w festiwalowym miasteczku "Marchewkowe Pole" - miejsce, gdzie każdy będzie mógł spróbować swoich sił w grze na gitarze, perkusji czy udzielając się jako wokalista. Będzie też można wziąć udział w warsztatach tworzenia biżuterii koralikowej czy wysprejować sobie włosy na pomarańczowo. Wszystkim atrakcjom towarzyszyć będą pracownicy Allegro, którzy udzielać będą dokładnych informacji i porad dotyczących działania serwisu.

"Oblężenie Malborka" (24-26 lipca) to z kolei plenerowa impreza rycerska organizowana przez Muzeum Zamkowe w Malborku, nad którą Allegro objęło patronat i sponsoring. Podczas trzech dni będzie można zobaczyć m.in. inscenizację wielkiej bitwy rycerskiej, pokazy konne i ogniowe oraz wielki przemarsz wojsk krzyżackich. Przygotowano konkursy (turnieje strzeleckie i łucznicze, wyścigi smoczych łodzi), a w malborskiej twierdzy odbędą się wykłady poświęcone Zakonowi Krzyżackiemu. Ponadto w obozie rycerskim skorzystać będzie można ze średniowiecznej kafejki internetowej, a także wybić pamiątkową monetę Allegrosz.

Serwis Allegro wg kwietniowej fali badania Megapanel PBI/Gemius odwiedziło ponad 8,2 mln użytkowników.