Akcje Travelplanet.pl mają wzięcie

Wczoraj zakończył się book-building: ilość złożonych deklaracji przekroczyła liczbę zaoferowanych przez spółkę walorów. Cena emisyjna została ustalona na najwyższym poziomie - 18 zł za akcję. Zapisy już od poniedziałku.

Zapisy będą przyjmowane od najbliższego poniedziałku do piątku w Punktach Obsługi Klienta Internetowego Domu Maklerskiego S.A. oraz DM BGŻ S.A., należącego do konsorcjum.

Inwestorzy, którzy w procesie book-buildingu złożyli deklaracje na kupno co najmniej 10 akcji, przy cenie nie niższej niż 18 zł, otrzymają dwukrotnie większą alokację zapisów na akcje, w stosunku do inwestorów nie uczestniczących w procesie budowania księgi popytu.

Głównym celem oferty publicznej jest budowa komplementarnego, w stosunku do internetu i Call Center, kanału dystrybucji czyli sieci zlokalizowanych w centrach handlowych Punktów Obsługi Klienta. Dwa pierwsze funkcjonują już w centach handlowych w Warszawie i Katowicach.

Kapitały z giełdy umożliwią także przejęcia firm z branży. Na realizację tych celów spółka chce pozyskać z rynku ok. 6 mln zł.

Więcej informacji o emisji w wiadomości "Travelplanet - pierwsza spółka e-commerce wchodzi na giełdę" oraz w wywiadzie z Jakubem Mazurem, dyrektorem ds. rozwoju i marketingu spółki, oraz Dawidem Sadulskim, kierownikiem d.s. programowych & Public Relations "Travelplanet: klienci kupuja emocjami".

Akcjonariusze Travelplanet będą mieć tańsze wakacje

Inwestorzy, którzy zakupią co najmniej 50 akcji, będą mogli skorzystać z premii w wysokości 2,5% wartości transakcji przy zakupie produktów i usług Travelplanet.pl czyli wycieczek, biletów lotniczych i noclegów hotelowych. Zakup co najmniej 500 akcji uprawnia do 3% premii.

Takie same preferencje otrzymają akcjonariusze, którzy przez okres co najmniej 1 roku zachowają akcje spółki.

Z programu mogą skorzystać zarówno osoby fizyczne, jak i instytucje. Uczestnicy mogą dokonywać zakupów dla siebie, członków rodziny i znajomych, a w przypadku instytucji - także dla pracowników, lub innych trwale związanych z nią osób. Premie, otrzymane podczas każdego zakupu, gromadzone są na Indywidualnym Koncie Klienta TravelCard IPO. Program trwa od momentu nabycia akcji serii D w ofercie pierwotnej do 31 grudnia 2008 roku.