Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Agora i Bebo mają wspólny serwis społecznościowy

Agora.pl wraz z Bebo, jednym z największych serwisów społecznościowych na świecie uruchomiła dzisiaj wspólny serwis Bebo.Gazeta.pl . Bebo jest serwisem w którym użytkownicy mogą tworzyć własne profile i grupy znajomych i dzielić się informacjami z przyjaciółmi. Umowa została zawarta na wyłączność.

Brytyjskie Bebo dostarcza pełną wersję swojej sieci społecznej, zapewnia też rozwój technologiczny platformy. Zadaniem Agory jest promocja i sprzedaż reklam do wspólnego serwisu. W Bebo.Gazeta.pl lokalne i globalne treści wideo dostarczane bedą przez Agorę i jej partnerów oraz partnerów medialnych Bebo, m.in.: BBC, CBS, Endemol, MTV i Yahoo!. Serwis jest adresowany do osób w wieku 15-30 lat.

-Dla mnie jest to duże wydarzenie. Jesteśmy pierwszą firmą na świecie z którą Bebo podpisało umowę o tego typu współpracy - mówi Tomasz Józefacki, dyrektor pionu Agora S.A. specjalnie dla Internet Standard.

-Pomysł jest taki, aby wpleść Bebo we wszystko to co obecnie robimy. Chcemy na przykład udostępniać w serwisie bebo.gazeta.pl nasza kontent audiowizualny i tworzyć w nim profile naszych marek - zapowiada Tomasz Józefacki.

Promocja Bebo ma ruszyć wkrótce. -Zależy nam na tym, żeby się o Bebo się dużo mówiło - zapowiada Józefacki.

Jak dowiedział się Internet Standard, biuro sprzedaży Gazeta.pl ma już przygotowaną ofertę reklamową dla serwisu. I lada dzień rozpocznie sprzedaż.

Agora i Bebo mają wspólny serwis społecznościowy

- Sieci społeczne oznaczają dzisiaj coś więcej, niż proste narzędzia komunikacyjne. Bebo to społeczna sieć medialna, w której styl życia i kontent idą ze sobą w parze, a użytkownicy używają mediów i rozrywki jako środków wyrazu. Nasza współpraca z Agorą pozwoli wykorzystać jej wiodącą pozycję w mediach w Polsce i zaoferować polskim użytkownikom Bebo bogactwo kontentu rozrywkowego - mówi Joanna Shields, prezes Bebo.

Bebo.com jest jedną z najpopularniejszych anglojęzycznych serwiswó społecznościowych na świecie. Serwis został założony w lipcu 2005 r., ma obecnie ponad 40 mln zarejestrowanych użytkowników z Wielkiej Brytanii, Irlandii, USA, Australii i Nowej Zelandii. W lipcu pod adresem pl.bebo.com pojawiła się polskojęzyczna wersja serwisu którą obecnie przekierowuje na witrynęhttp://bebo.gazeta.pl .

We wrześniu serwis Bebo.com miał w Polsce 29 tys. użytkowników, którzy wygenerowali 302 tys. odsłon. Zasięg wyniósł 0,21% (dane ze Megapanel PBI/Gemius).

Gazeta.pl sukcesywnie zdobywa zasięg, w okresie wrzesień 2006 - wrzesień 2007, zwiększył się on o ponad 20%. Według wrześniowych wyników Megapanel PBI/Gemius Gazeta.pl miała 44,39% zasięgu, o 1,55 pkt proc. mniej niż o2.pl i 3,67 pkt. proc. mniej niż Interia.pl.

Agora i Bebo mają wspólny serwis społecznościowy

Gazeta.pl odnotowała największy wzrost w stosunku do września 2006 r.