Agora: chcemy rosnąć szybciej niż rynek

Bardzo ważną rolę odegrają również przygotowywane na zamówienie "projekty niestandardowe". Wśród nich znajdują się np. program "Pierwszy Milion" dla banku ING, "Co jest grane" dla Lecha, Euro 2008 na Sport.pl dla Continental czy kampania promocyjna Fotojoker oparta na reklamie nieinwazyjnej. Ciekawa okaże się także oferta pakietowa Gazety Wyborczej i Wyborczej.pl

Agora: chcemy rosnąć szybciej niż rynek

Nieinwazyjna reklama Fotojokera

Warto dodać, że Gazeta.pl jest wyłącznym partnerem reklamowym otwartego niedawno serwisu MSN (Microsoft). Niestety, nie mamy jeszcze danych dotyczących profitów, jakie owa umowa przyniosła gazecie.

Telewizja w internecie - osiągnięcia i strategia

Podczas konferencji odbyła się bardzo ciekawa prezentacja Macieja Wichy, dyrektora wydawniczego Gazeta.pl i członka zarządu A2 Multimedia. Przedstawił on krótką historię działalności wideo Agory oraz bardzo ogólnie zarysował koncepcję telewizji internetowej w firmie na przyszłe lata.

Porównanie sytuacji TV w Agorze (2006 - 2008) robi spore wrażenie. Dwa lata temu zespół zajmujący się telewizją liczył zaledwie kilka osób. Celem było wówczas dostarczanie 15 materiałów tygodniowo... Obecnie jest to kilkadziesiąt osób, które dostarczają ponad 300 własnych materiałów tygodniowo i notują około 600 mln emisji miesięcznie. Do tego dochodzą jeszcze zrealizowane projekty przeniesienia programów tradycyjnej telewizji do internetu ("Co z tą Polską", "Big Brother 4 i 5") oraz oddzielne serwisy telewizyjne.

Klatka B - Dzieło TiVi.pl:

W tej chwili najważniejszym celem jest uzyskanie pozycji lidera w produkcji i dystrybucji formatów dedykowanych do działu online. Priorytetem jest również rozbudowa i popularyzacja portalu TiVi.pl. Wkrótce Agora otworzy własne studio telewizyjne, które zajmie się produkcją odpowiednich materiałów.

Aktualnie spółka koncentruje się na rozbudowie sieci serwisów i programów telewizyjnych. Poważne działania reklamowe w tym segmencie pojawią się dopiero za pewien czas - kiedy to wymienione przedsięwzięcia uzyskają stałą i wysoką oglądalność.