Adv.pl opowiada o rzeczywistości rozszerzonej

Dziś odbyła się konferencja organizowana przez Adv.pl, podczas której agencja zaprezentowała swój nowy produkt - augmented reality.

We wrześniu Adv.pl ogłosiło podpisanie umowy z francuską firmą Total Immersion. Polska agencja posiadła tym samym wyłączność na dostarczanie w Polsce rozwiązań rozszerzonej rzeczywistości oferowanych przez Total Immersion.

Dziś w budynku w sali NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych agencja interaktywna zaprezentowała swoją ofertę z zakresu rozszerzonej rzeczywistości. Rozczarował się jednak ten, kto oczekiwał znanego z materiałów Alstom wjeżdżającego na sale pociągu czy rosnącego wiatraka. Pierwszy kampania Adv.pl, stworzona przy użyciu augmented reality, ma ujrzeć światło dzienne dopiero w pierwszym kwartale przyszłego roku. Klientem jest duży operator z branży telekomunikacyjnej.

Nie wolno zapomnieć, że Adv.pl nie jest jedyną agencją interaktywną, która wprowadziła do swojej oferty rozszerzoną rzeczywistość. W lipcu w akcji promocyjnej marki LECH, a potem także dla PZU wspomnianą technologię wykorzystała już agencja K2 Internet.

Czemu technologia zaprezentowana przez agencję ma być lepsza od konkurencyjnych rozwiązań? "Dotychczasowe zastosowania komercyjne Augmented Reality w Polsce korzystały z darmowych bibliotek technologicznych, w związku z tym działały zawodnie i cechowały się bardzo ograniczonymi możliwościami formy, miejsca i technologii. Rozwiązania oferowane przez Adv.pl i Total Immersion można natomiast zastosować w każdym kanale komunikacji marketingowej: punktach sprzedaży, eventach, e-marketingu, reklamie prasowej oraz innych punktach styku konsumenta z marką." - mówi Antoine Brachet, Indirect Channel Manager w Total Immersion.