Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

Adv.pl dla TP S.A.

Pomysł na projekt marketingowy SieMiesza.pl powstał w agencji interaktywnej Adv.pl na zlecenie Telekomunikacji Polskiej. Witryna w niecodzienny sposób komunikuje promocyjny pakiet Neostrady i Telewizji.

"W 1499 roku, w Hamburgu, szalony wynalazca Martin Alleszuzammen, rzekomy kuzyn od strony matki sąsiada Leonarda da Nici, skonstruował maszynę do łączenia… Po śmierci wynalazcy słuch o niezwykłej maszynie zaginął. Dopiero ponad 500 lat później Naukowiec Ignacy Siemięsza odnalazł ją pod Wrocławiem…" - Tak właśnie zaczyna się historia niebywałej maszyny oraz niezwykle zdolnego naukowca, który bardzo "namieszał" na rynku telekomunikacyjnym.

"Internauta nie ma do czynienia z przekazem typu "kup teraz taniej" lub "z nami życie jest prostsze". W zamian za to poznaje historię "maszyny mieszającej" i zabawnego Profesora Ignacego Sięmięsza. To właśnie ta zabawna historia wprowadza go w świat marki oraz promowanego produktu - mówi Przemysław Pawlak, Video & Motion Production Manager w Adv.pl.

Adv.pl dla TP S.A.

Komunikację na WWW wspiera kampania internetowa wykorzystująca formaty video. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediaedge:CIA.

SieMiesza.pl