Every year, collectors and enthusiasts wonder what Products Rolex will launch, and the extra months of speculation have only magnified the process this year. New are always exciting, but it seems to be forgotten that the brand also discontinues a few models each year - and the most important tend to be those that are removed from the catalogue.

AdStandard2013 konferencja branży reklamowej już w dniach 7 - 8 marca 2013

Internet Standard ma przyjemność zaprosić na konferencję AdStandard 2013, która odbędzie się w dniach 7-8 marca w Courtyard by Marriot w Warszawie. Konferencja będzie poświęcona reklamie, a jej uczestnicy poznają realia prowadzenia działań reklamowych ze strony reklamodawcy, mediów, agencji i odbiorców. 

AdStandard2013 konferencja branży reklamowej już w dniach 7 - 8 marca 2013
Konferencja AdStandard2013
AdStandard2013 konferencja branży reklamowej już w dniach 7 - 8 marca 2013

Konferencja AdStandard2013

Wybrane prelekcje to m.in.: Oferta reklamowa mobile - dla kogo i ile to kosztuje Macieja Kossowskiego z Grupy Onet.pl, AdSense, AdWords, Analytics Łukasza Kamińskiego z Google, Planowanie kampanii reklamowych SEM - Maciej Gałeckiego i Zbigniewa Nowickiego z Bluerank oraz Zmiany na rynku reklamy w czasie cyfryzacji Tadeusza Żórawskiego z Universal McCann. W programie:

  • Przegląd rynku reklamowego, trendy w marketingu, badania mediów
  • Reklama w Social Media: Facebook, Twitter, You Tube, LinkedIn
  • Reklama mobile: co nowego w reklamie mobile, wykorzystanie rich media w reklamie mobilnej
  • SEO/SEM: AdSense, AdWords, Analytics, najlepsze case studies kampanii SEM/SEO
  • Nowe Technologie: Digital Out of Home, ambient, Augmented Reality
  • Marketing Automation: generacja leadów, emailing, zarządzanie bazami danych
  • Sposoby aktywizacji sprzedaży dzięki reklamie
  • Retargeting: CPA - precyzyjne targetowanie, real time bidding
Aktualny program i szczegółowe informacje do przeczytania na oficjalnej stronie.

Konferencja skierowana jest przede wszystkim do właścicieli firm, członków zarządów ds. marketingu i sprzedaży oraz brand managerów. Zapraszamy również osoby odpowiedzialne za budżety reklamowe, reprezentantów agencji  interaktywnych i mobile oraz plannerów, którzy będą mogli  poznać trendy i badania niezbędne do optymalizacji kampanii reklamowych.

Koszt uczestnictwa  w konferencji  to 990 zł +23% VAT przy rejestracji do 31.01.2013 roku. W cenie uczestnik otrzymuje pakiet bonusów o wartości 872 zł m.in. szkolenie online SEO dla profesjonalistów, wydanie specjalne PC World: Kompletny przewodnik po Windows 8 i kod na 50% zniżkę na dysk 320 GB z nagraniem z konferencji Social Media Standard 2012 Biznes. Rejestracja na specjalnej stronie.

AdStandard2013 konferencja branży reklamowej już w dniach 7 - 8 marca 2013

Bonusy konferencji AdStandard2013