AdClick: rusza nowa sieć reklamowa

Przygotowania do uruchomienia przedsięwzięcia trwały od kilku miesięcy. Do końca br. AdClick chce stać się jednym ze znaczących graczy na rynku reklamy internetowej. Największym atutem sieci ma być elastyczność i przejrzystość oferty.

AdClick kojarzony jest z należącą do CR Media spółką Ad.net. Krzysztof Łada, szef nowej sieci, zapewnia jednak że AdClick jest niezależną spółką, a nie jedynie nową marką Ad.net-u i co więcej nie istnieją między nimi bezpośrednie powiązania kapitałowe. Firmy mieszczą się jednak pod tym samym adresem.

Mimo, że na polskim rynku reklamy internetowej jest już dosyć ciasno, Krzysztof Łada wierzy w sukces sieci AdClick. Jak firma zamierza przekonać do siebie klientów? „Stworzyliśmy bardzo przejrzystą ofertę. Nie różnicujemy cen w zależność od witryn i pozycji. Oferujemy jasne i proste zasady współpracy i mamy ciekawe produkty reklamowe. Naszym atutem jest też elastyczność. Nie wykluczamy współpracy na zasadzie revenue share” – mówi Krzysztof Łada.

AdClick opracował pięć podstawowych produktów m.in. AdNiche, AdTarget, AdReach. Sieć zdecydowała się także na wykorzystanie mało rozpowszechnionych na krajowym rynku produktów typu pay-for-performance. Chodzi o pakiety AdAction (maksymalizowanie poziomu reakcji bezpośredniej w celu zwiększenia ruchu na stronie docelowej lub maksymalizacji zakupów) oraz AdLead (produkt przeznaczony dla reklamodawców, których celem jest zbieranie danych o użytkownikach, wyrażających zainteresowanie produktem).

„Chcemy zainteresować reklamodawców także mniejszymi, niszowymi serwisami o lepiej sprofilowanych odbiorcach. Skuteczność reklam na takich witrynach jest spora, ze względu na zazwyczaj mniejsze obłożenie takich serwisów. W dotarciu do grup docelowych pomagają nam prowadzone na polskim rynku badania internetowe - zwłaszcza Gemius Audience” – dodaje Krzysztof Łada.

http://www.adclick.pl