AOL walczy o klientów

Przedstawiciele portalu America OnLine poinformowali o zmianie nazwy kablowego kanału muzycznego. Kanał noszący dotychczas miano "My Music Channel" będzie odtąd nazywał się "AOL Music On Demand". W planach koncernu leży także wzbogacenie zawartości kanału celem przyciągnięcia do strony AOL większej liczby internautów.

Kierownictwo koncernu zamierza położyć nacisk na promocję treści multimedialnych dostępnych w serwisie AOL Music za pomocą pasma kablowego uruchomionego przez providera Time Warner Cable. Dzięki temu widzowie uzyskają dostęp do zawartości portalu AOLMusic.com.

Kanał otwarty 8 miesięcy temu umożliwia widzom darmowy odbiór i odtwarzanie plików wideo ze strony America OnLine. Poprzednio usługa ta była dostępna tylko dla abonentów AOL.

Strategia koncernu związana jest z ubiegłorocznym poważnym spadkiem oglądalności portalu. Szacuje się, że w 2004 r. liczba internautów odwiedzających strony serwisu zmniejszyła się o kilka milionów. "Jesteśmy zainteresowani pozyskiwaniem nowych użytkowników, nie-abonentów, i dalszą promocją marki AOL" - poinformowała rzeczniczka firmy.

Więcej informacji na stronie AOL.com.