AOL kupuje sieć reklamy wideo GoViral

Firma AOL Europe poinformowała o przejęciu sieci reklamy wideo GoViral, która prowadzi kampanię wideo dla firm, generując w Internecie ponad 60 mln odwiedzin miesięcznie.

Łączna cena przejęcia agencji to 96,7 mln dolarów. Firma AOL Europe od razu zapłaci 74,1 mln dol, a w kolejnych dwóch latach dołączy pozostałą część ogólnej kwoty.

GoViral umieszcza reklamy wideo na 18 000 stron internetowych. Agencja zajmuje się marketingiem wirusowym, ułatwiając skuteczną promocję przedsiębiorstw, usług i produktów.

Przejęcie sieci GoViral, pomoże AOL Europe w realizacji własnej kampanii reklamowej. Zapewni także duże zyski z reklam wideo umieszczanych w serwisach należących do firmy. Są wśród nich popularne serwisy multimedialne, takie jak MyDaily, Eleven, AOL Music i Fanhouse UK.

To pierwszy ważny zakup AOL w roku 2011. W ubiegłym roku, firma przejęła m.in. StudioNow, 5min Media, about.me i TechCrunch.