AOL kupuje sieć reklamy wideo GoViral
-
- 01.02.2011, godz. 12:25
Firma AOL Europe poinformowała o przejęciu sieci reklamy wideo GoViral, która prowadzi kampanię wideo dla firm, generując w Internecie ponad 60 mln odwiedzin miesięcznie.
GoViral umieszcza reklamy wideo na 18 000 stron internetowych. Agencja zajmuje się marketingiem wirusowym, ułatwiając skuteczną promocję przedsiębiorstw, usług i produktów.
Przejęcie sieci GoViral, pomoże AOL Europe w realizacji własnej kampanii reklamowej. Zapewni także duże zyski z reklam wideo umieszczanych w serwisach należących do firmy. Są wśród nich popularne serwisy multimedialne, takie jak MyDaily, Eleven, AOL Music i Fanhouse UK.
To pierwszy ważny zakup AOL w roku 2011. W ubiegłym roku, firma przejęła m.in. StudioNow, 5min Media, about.me i TechCrunch.